Bij het verhogen van de omzet die via je website binnen komt wordt in mijn idee wel eens vergeten dat je op internet met gewone mensen te maken hebt. Mensen die ergens naar op zoek zijn, die een bepaalde behoefte hebben. In dit artikel leg ik uit hoe je met je website de basisbehoeften van jezelf en je klant kunt voorzien waardoor je een beter bedrijf krijgt.
Hoe kan ik met een goede gebruikerservaring meer omzet maken?
Hoe zorg je voor een goede gebruikerservaring die voor meer omzet zorgt? In dit artikel ga ik je uitleggen wat gebruikerservaring is en hoe je dit gebruikt om meer omzet te maken.
Hoe promoot ik mijn Webinar?
In dit artikel ga ik je uitleggen wat de beste manieren zijn om je webinar te promoten. Er zijn erg veel promotiemogelijkheden en ik ga een paar hiervan voor je op een rijtje zetten.
Hoe verander ik de emotie van bezoekers met kleur?
In dit artikel ga ik je inzicht geven in het verband tussen kleuren en welke emoties deze teweeg brengen. Er realiseren zich maar weinig mensen dat kleuren invloed hebben op je gedachten bij het zien van bijvoorbeeld een website of een poster.
5 Tips voor gemotiveerde werknemers
Wanneer je graag gemotiveerde en enthousiaste werknemers in je bedrijf wil hebben zijn daar veel slimme methodes voor. In dit artikel geef ik je 5 tips voor gemotiveerde werknemers.
Wat is mobiele marketing en waarom is dit de toekomst?
Tegenwoordig heeft (bijna) iedereen een smartphone, het is haast niet meer weg te denken. In dit artikel ga ik je uitleggen wat mobiele marketing is, waarom mobiele marketing onderschat wordt en wat voor mogelijkheden er zijn.
Wat is remarketing? En wat zijn hier de voordelen van?
Jullie hebben er vast al eens over gehoord, remarketing. Maar wat is remarketing nu eigenlijk en wat heb jij eraan? In dit artikel geef ik een korte toelichting over wat dit inhoudt.
Overtuigingsprincipes van Robert Cialdini, hoe overtuig ik bezoekers om te kopen?
Overtuiginsprincipes van Robert Cialdini. Tijdens het verkopen van jouw product is het belangrijk dat je weet hoe je de klant moet overtuigen.
What is Universal Analytics and Why the switch?
Wat is Universal Analytics en waarom overstappen? Kort geleden heeft Google Universal Analytics uitgebracht. Dit is een upgrade van Google Analytics. Het nieuwe Universal Analytics zorgt voor nog uitgebreidere statistieken. In deze blog ga ik je meer vertellen over de voordelen van Universal Analytics Waarom overstappen? Betrouwbaarder Er zijn verschillende goede redenen om over te stappen naar Universal Analytics. Waar het …
What is dropshipping and how I use it successfully?
Dropshipping. Dropshipping klinkt natuurlijk erg handig. Eerst een order binnenkrijgen en vervolgens de producten pas bestellen bij de leverancier. Geen risico, wel verdienen. Of toch niet? In deze blog ga ik wat meer over de voor en nadelen van dropshipping vertellen. Wat is dropshipping precies? Er worden tegenwoordig steeds vaker webshops gemaakt. Dit zorgt ook voor een groei in dropshipping. …