In opdracht van Marieke van der Valle-de Haan hebben we een nieuwe Winstmagneet website gelanceerd.
Nieuw: Winstmagneet met Paypro integratie
Vanaf vandaag is het mogelijk om het affiliate netwerk Paypro te integreren in je Winstmagneet website.
5 Tips voor een Frisse Start in 2015!
Bij een nieuw jaar hoort een frisse start. Beginnen met een schone lei! In dit artikel lees je 5 tips om het nieuwe jaar lekker te starten.
Click-through rate verhogen van je advertentie
Het Click-through rate is de samenhang van weergaven van je advertentie, en het aantal dat daadwerkelijk op je website komt. De verhouding hiervan wordt ook wel het ‘conversie‘ genoemd.
Een goede upsell voor een hogere bestelwaarde
Het begrip ‘upselling’ houdt in dat je van het zelfde product soort verschillende maten en prijzen worden aangeboden. Zo hebben wij bij Lives internet & marketing het basis pakket en een duurdere variant. Bioscopen in Nederland bieden 3 verschillende hoeveelheden aan drank, namelijk: small, medium & large. Een ander woord voor upselling is ‘uitdiepen’ van je assortiment.
Meer rendement uit je nieuwsbrief met het HADES-model
Wat is het HADES-model? Als schrijver van de nieuwsbrief, kijk je altijd naar hoeveel mensen de nieuwsbrief hebben gelezen. Het komt regelmatig voor dat de ontvangers hem zelfs binnen krijgen tussen hun ongewenste berichten. Daar gaat je nieuwsbrief, veel moeite voor gedaan en geen tot weinig lezers. Hoe kunnen we hier verandering in brengen? Ik ga enkele tips en voorbeelden …
Wat marketeers kunnen leren van autodealers
Autohandelaren weten goed in te spelen op het gevoel bij de klant. Zij weten dat het moeilijk is om een grote som op te hoesten, voor een auto. Grote som ophoesten voor je auto tijdens de crisis? Dat doen we liever niet!
Geslaagd Winstmagneet Seminar bij het Friesland College
Afgelopen donderdag heb ik een Winstmagneet Seminar gegeven op het Friesland College.
Hoe schrijf ik een goede blog?
Blog schrijven, maar je weet niet hoe? Ik ga jullie stapsgewijs uitleg geven hoe je dit het beste kunt aanpakken. Bij ieder punt geef ik in het kort aan wat dit precies inhoud.
Klanten verleiden om te kopen met het AIDA model
Het AIDA-model is een stapsgewijs model, waarbij je ieder stap in chronologische volgorde moet doorlopen. Dit AIDA-model gebruikt men voor zowel individuele uitingen, als reclamecampagnes. AIDA model staat voor attention, intererst, desire en action. Hieronder geef ik een korte toelichting waar je rekening mee moet houden.